An itibariyle nur topu gibi yeni bir küreselimsi savaşımız oldu hayırlı olsun..Neden küreselimsi diyorum,çünkü birleşmiş milletlerin ardına sığınıp savaşı başlatan İtalya,Fransa,dingiltere ve tabiki amerika saolsunlar bizim küremizin biricik sahipleri,en birincileri..
Tamam kabul ben de korkuyordum Kaddafi abinin özellikle Bingazi de daş üstünde daş baş üstünde baş bırakmamasından ama hani ateşkes ilan edilmişti..Kaddafi yırtındı,ben ateşkese uyuyorum problem yok kafalar rahat olsun dert etmeyin siz diye..Olmadı..Ateşkesi ya o bozdu (ki ben zannetmiyorum ilk ateşin kaddafi'den geldiğini) ya da bizim vahşileşmiş milletler..
Biz izledik ki bu filmi..Hani Amerikanın Irak işgali daha başlamadan..Powell Abd adına bir sunum yaptı:
Saddam da kaddafi de bu pis oyunun en iğrenç piyonları,taraf değilim..Sadece "daha mutlu bir dünya için" sloganını internet sitesine koyan "Birleşmiş milletler Türkiye"yi kendimce kınıyorum.Ülkemin bu oyunların içinde rol almasından korkuyorum.Zira biz aslında batıyoruz "hamdolsun"..Fişimizi 20-30 sene içinde çekecekler.film tekrar tekrar tekrarlanacak kanımca..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder