21 Temmuz 2010 Çarşamba

...Sevgili adsense çalışanı...

Öncelikle,siz ve sizlerle birlikte çalışan güzide adsense çalışanlarının beni incelemeye tabi tutacağı 48 saati kutlar,cefakar google çalışanlarından küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden öperim..

Günden güne globalleşen şu fani dünyamıza küpküresel bir bakış açısı getiren google her ne kadar ülkemiz bürokratları tarafından sevilmese de biz Türk halkı olarak gerek web search olsun gerek google earth olsun bir çok uygulamanızı seviyor uyguluyor takdir edip teşekkürlerimizi size sunuyoruz..
Emin olunuz sevgili google çalışanı..
olaki bir gün yasaklanırsanız bu ülkede..çok dns ayarının başı gidecek,ülkemizde adeta dns devrimi yaşanacak..ve bu devrimin emektar neferlerinden biri ben olacağım...

lafı fazla uzatıp sizin değerli zamanınızı çalmak insanlık suçudur,sevgili google çalışanı..O halde konuya girmek en mantıklı hareket olacaktır..

Bu yazıyı yazma nedenim malum,allahın emri peygamberin kavliyle adsense çeklerinize talibim..Nacizane öğrenciyim.hukuk tahsilimi bitirip avukat olacağım önümüzdeki sene..arabam yok,ev desen ne arar efendim bazarda ev..22 yıldır bazardayım ev mev görmedim..hep yurt köşeleri,damı akıtan kutudan bozma evcikler..


hayat zor efendim hayat zor..misal sizi alalım..o kadar çalışıyorsunuz sabahtan akşamlara kadar,aldığınız şuncacık para,çalışmanıza değiyor mu,tabiki hayır..fakat idealistsiniz..siz toplumun üreten tarafındasınız efendim..sizden ricam google çalışanlarının maaşlarını arttırmaya yönelik bir sendikal oluşum var ise beni gmailimden haberdar etmeniz..

Özetle interrail yapıcam sevgili google çalışanı..para lazım..ayda yüz dolar gelse çek olarak sizce de muhteşem olmaz mı..bence harika olur..

son olarak sitemin ziyaretcisini arttırmak,günden güne daha fazla tüketiciye ulaşmak için her yazımda uyguladığım,yazıya fotoğraf koyma metodunu uygulayayım..


emre nin adsense yemini:

günaydın ziyaretçileeerrrr..
saolll..
blogger ım
doğruyum
fena yazarım.
ilkem
popüler şeyler yazmaak
blogumu çoşturmaaak
cabbage pow u
vpills i
özümden çok sevmektir..
üülküm
çeklenmekk
bankaya gitmektir..
eyy google adsense
açtığın yolda
gösterdiğin hedefe
durmadan yürüyeceğime
and içerim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...