15 Nisan 2011 Cuma

. Benim Ali sami yen hikayem ..


13 yaşında bir çocuğum o zamanlar..
Şişli'de sıradan ilkokullardan birinde 6.sınıf öğrencisiyim..
Sınıfının birincisi,biraz şişman,yanakları kocaman sevimli bir çocuğum..

Palyaço mu olucaz..?
"Evet palyaço olacaksınız" dediler.23 nisan da ali sami yen stadında gösteri yapacakmışız..Bindik servislere,o zamanlar toprak saha olan güngören stadına 2 ay önceden gitmeye başladık.Küçüktük,serviste palyaço mu palyoço mu tartışmaları dönüyordu,bir gün başımızda türkçe öğretmenimiz geldi bu tartışmalar bitti..

2 ay boyunca haftada 2 gündü sanırım,gittik işte..oluşturduğumuz kompozisyonu bir türlü göremedim,zira o şeklin şemalin içindeydim..Güzel geçiyordu günler..Başka okullardan insanlar tanıyorduk,molalarımızda abidik gubidik oyunlar oynuyorduk..Güneşli bir bahar mevsimi geçiyordu,biz o güneşin altında pişiyorduk..

Sonra 23 nisan geldii..palyaço kıyafetlerimiz önceden alınmıştı,turuncu bez ayakkabılarımız vardı,hazırdık..İlk kez bir stada ayak basmayacaktım,altı yedi yaşlarında beşiktaş altyapısında oynarken inönü stadına ayak basmak nasip olmuştu bir sezon açılışında..5 yıl sonra işte Ali sami yen stadındaydım tribünler doluydu.O gün sanki 23 nisanın kalbi ali sami yen'de atıyordu..heyecan doluydu.Eve dünyanın en önemli işlerinden birini halletmiş gibi döndük...

Daha sonra bir çok maça gitmek nasip oldu stada..Galatasaraylı değilim..Galatasaray maçlarına gitmek gibi de bir zevkim yok tabi.Ama bir çok kez gitmiş bulundum,güzel maçlar izledim..O stadta en son Türkiye-Yunanistan maçını izlemiştim..2 sene önceki Galatasaray-Manisaspor maçında ise deplasman tribünündeydim.Kafamıza idrar dolu pet şişe yağdı.. :)

İşte benim Ali sami yen hikayem..
Stad tarih olurken bir kaç anımı kurtarayım istedim moloz yığınından..Bundan 20 sene sonra çocukların bu stadı görmemiş olacak olması garip geliyor.küçük bir şey de değil koca stad hani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...