15 Şubat 2011 Salı

..Deli İbo...

Hastayım,atmadım kendimi dışarı bugün..yatakta vakit geçirdim döndüm dolaştım evin içinde,kahvaltı hazırladım kendime,televizyonu açtım...

NTVspor'da basın toplantısı Yıldırım Demirören ve İbrahim Üzülmez..Yıldırım başkandan ilk duyduğum cümleyi aynen aktarıyorum."İbrahim lakabı üzere zaten deli,yine bir deliliğinin kurbanı oldu."

Sözü deli İbrahim alıyor,"ben dövmedim,yumruk attım."

nooluyo laann..

"yüzlerce futbolcu ile çalıştım kimseyle böyle bir durum yaşamadım,ibrahim toraman ile böyle birşey yaşamamı sizin vicdanınıza bırakıyorum"

E garip tabiki adamı kovdular.Bizim deli ibrahimi kovdular.üstüne başkanla basın toplantısı yaptırıyorlar.Delinin son sözünün deh dehini Yıldırım Demirören tutuyor..


Son söz İbrahim'den geliyor: "taraftar hakkını helal etsin."

efsane kaptanlardan olamadın İbrahim,olsan da zaten böyle bir gidiş yakışmazdı ünvana..Ama o kanatlardan çılgın gibi bindirmelerin yok mu, "yürüüü be deliiii yürüüü bee"..Bir Beşiktaş taraftarı olarak ben hakkımı helal ediyorum..Sen de bu takıma hakkını helal et..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...