6 Şubat 2011 Pazar

"Öldüm mü lan" ??


Öldüm mü lan...
"Hayat neden film şeridi gibi geçiyor gözümün önünden.."
Bi amerikan filmi klişesi;"cennettemiyim?" yada "burası cehennem mi?"......

Öldüm mü lan...
"Sensiz ölürüm" demiştim.. Demesemiydim keşke..Amcam kalp krizi geçirmişti hani.Demişti o "böyle göğüste bi ağırlık,bi acı" semptomlar tamam bilinç kaybı da var....Selma teyzenin kocası vardı Reşat amca,öldü.Severdim ben o adamı.Babam hep onların evinin altına park ederdi,bizimkisi sektirmeden her sabah pencereye çıkıp balgamlardı alttaki arabayı.Ben küçükken cumartesi günleri araba yıkardım,kuru balgam zor temizlenirdi,olsun severdim ben Reşat amcayı..Araba yıkarken bizim yan komşunun kızıyla konuşurdum ben..Ben aşıktım o kıza,çok güzeldi..Evlendi işte o yıllarda.Çocuğu doğdu sonra;Sena..Ben daha küçüğüm...komşuyla arka balkonlar birbirine bakıyor,şebeklik yapa yapa balkonda Sena'nın ilk kelimesi "anne" oldu ikincisi "emre" emre de değil "evre" gibi birşey..Yeni duydum Sena'nın ailesi boşanmış.Üzüldüm..Cumartesi günleri araba yıkarken aşık olduğum kızın çocuğuna...Ulan üzgünüm şu an ben,hayat film şeridi gibi geçiyor gözümün önünden..

Öldüm mü lan...
Soğuk muydu hep bu kadar ellerim,sıcak derdi tutanlar..Soğuk ama...Yalan mıydı lan yoksa yalan mıydı?? hani ellerim sıcaktı benim..Kimin elini tutuyordunuz ulan o zaman..Kim soktu hayatımın içine sizi,kimdi sizin hayatınıza giren..Ben....Kızgınım o zaman ben.Mesela sen ordaki,ya saplantısın ya orda,söylesene neden 8.000 kilometre uzağa giderken yaşamaya yeni bir hayat kurmaya "başıma ne geldiyse emreden" dedin.Niye dedin ulan niye..Öyle değil ki o.Hadi öyle olsun deme işte lan deme..

Öldüm mü lan..
"Ben" bitti mi..? Ben bebekken sarışınmışım,büyüyünce kararmışım.Üç kilo dokuz yüz gram doğmuşum,yani benden bi bebek daha çıkarmış aslında.Çıkmamış.İkizim yok çok şükür bir ablam var..Bildiğin "bitane" ama ha.Bir ondan kaçıyorum ben yıllardır.."Kızın peşinden gidiyo ablasına zaman ayıramıyo" dediler,"okulu çok sıkı vakit ayıramıyo" dediler,"araya enişte girdi emre fazla bulaşmıyo artık"dediler...Değil...Bir ondan kaçıyorum ben yıllardır.Karanlıktan bile korkan ablam,ölü görmesin diye...

Öldüm mü lan..
Yiğit diye bir dostum var,o bilir..Soralım...Yiğit ben öldüm mü lan..? Hayat neden film şeridi gibi geçiyor gözümün önünden? Çok sarhoşum kabul..Fakat makasım kesmiyor filmi,izledikçe bir garip oluyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...