18 Mart 2011 Cuma

. Berber dayaması sendromu ..


Lisede bir arkadaşım vardı,garip çocuktu.Birgün yemekhanede dönerimsi birşey çıkmış,söz gelmiş oraya sorduk arkadaşa:
-abi yemeği sevdin mi??
Durdu bizimki iki-üç saniye kadar,heceleyerek tane tane,ciddi bir şekilde şöyle dedi:
- ben yemek sevmem , sadece yerim ..
Donduk kaldık bizde..yaş 16..

bu da böyle bir anımdır nerden aklıma geldi bilmiyorum,alkolden olsa gerek..Başka birşeyden bahsedecektim,neyden neyden...Tamam buldum,,çok önemli bir konu..
- Fenerbahçeli futbolcularda "berber dayaması sendromu" -
Maçı izliyorum,bakıyorum böyle birşey yok,hakemin fenerbahçe aleyhine verdiği her kararda hep bir itiraz hep bir "berber dayaması"..
Bizim hakemlerimiz ne kadar kabiliyetsiz olsalarda çoluklu çocuklu insanlar 75 milyonun gözü önünde dayan hakeme dayan hakeme çok yanlış.Fenerbahçeli futbolcular terapi görmeli..
Biz "berber dayaması"nı yeşil sahalarda ilk kez Galatasaray'da gördük sevgili okuyucu.Galatasaraylı futbolcular (emredir hacidir okandır arifdir) refleks sahibi insanlardı..Pavlovun köpeği gibiydiler..Her düdükte itiraz vardı..Düdüğü duyar duymaz soluğu hakemin yanında alırlardı.Dütt düdük hoop itiraz,hakeme dayayan dayayana,bazen grup dalarlardı,ciddiyim klişe bir görüntüdür.En az 8 futbolcu orta hakemi ortaya almış sıkıştırıyor."Hakemin suçu ne"..

Türkiye'de futbol çirkefliğinin tavan yaptığı zamanlardı..Aynı insanlar Türk futbolunu ayrı bir yere taşıdılar biliyorum ama öyleydi,değil miydi..Bence kesinlikle öyleydi..

Günümüzde Galatasaray (her ne kadar ben bu yazıyı yazarken,Fenerbahçe maçını önde götürüyorsa da dk72) hasta adam..Hatta uzun zamandır böyle..Hakeme itiraz edecek halleri yok..İtiraz etse de kimin umrunda (ben Galatasaray haberlerini izlemiyorum artık.)..Mikrop Fenevbahçeye geçti."Emre virüsü",Yıllarca Galatasaray'da top koşturmuş emre'yi takıma alma yüzsüzlüğünü gösteren azize neden oldu sendroma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...