1 Mart 2011 Salı

. Oscarın pis 7'lisi ..




. Nicole Kidman ..
Zerafet abidesi nicole'um..Yaşın olmuş 44 hala öte bir çekicilik.

Dior elbisesi her ne kadar bizim türk işi perdelerden bozma olsa da cuk oturmuş üstüne.Red carpet klişesi ''çok şıksınız''a,"aa teşekkürler,ama en hoş yanı rahat olması" diyerekten bize yaşını biraz hissettirdiyse de olmuş mu bu dior,bence olmuş..

Grammy ödüllerinde giydiği üstü midye kabuğu kaplanmış deniz kızı elbisesinden çok çok daha güzel bu..
Ama bir problem var.Nicole'um baston yutmuş.Zaten bu kadar zerafet seksiliğini bastırıyordu birde o yürüyüş bitirdi o seksiliği..





. Mila Kunis ..
Black Swan sadece beni değil,çoğumuzu etkiledi biliyorum..Sarsıldık..Milam'da bu sarsıntının en büyük artçı şokuydu.(reise sonra gelicem sevgili natalime)..

Milam "Elie saab" imzalı bir elbise tercih etmiş.Saab benim için sadece bir araba markası,Elie saab'ı tanımam etmem.Fakat bu ablamız belli ki çok kandırıkçı.Sen Milam'ı dantellerle çevir ver göğüs dekoltesini ver göğüs dekoltesini,sonra ten rengi kumaşla dantel altı transparan görünümü yarat.Yemezler bebeğim,Türk erkeği oradaydı, yemedi bu numaraları, kayıtlara geçsin..
Oysa ki özgürlüğü seçmek,Milam'ın bedenini danteller arasından görmek,bir libidoyu tam kalbinden beyninden yükseltmek var..





. Anne Hathaway ..
Ağzı göğüslerinin iki katı bu kızın..
Boyu uzun bide çok uzun..

83.oscar ödül töreninin sunucusuydu.28 yaşında bu "onura" layık oldu efendim.Ama göğüsleri küçük..

Bu paragraf,kısa bir aşk hikayesi..Ben aşıktım bu kıza.Becoming Jane'de vuruldum.O ne bakışlardı o öyle,o nasıl bir göz süzüş.mimikleri filan aklımı başımdan aldı.Sonra bir Şubat gecesi oscar töreni sundu bi garip tiple.Metin yazarlarının hazırladığı diyaloglar filan korkunçtu.iticiydi.IQ fakiri amerikalılar için çok gerçekçi olabilir,hatta ve hatta öyledir adamlar amerikan güreşinin gerçek olduğunu düşünüyolar,ama biz bunu da yemedik Hollywood.Büyük şatafatlı dünyan,neon ışıklarıyla sevdiğimi benden aldı..
intikammm.:





. Scarlett Johansson ..
Gecemizin en şık siması denebilir Scarlettim için..
Bu kadının yüzü sence de özel değil mi sevgili okuyucu.


Adı üstünde oscar gecesi,oradaki bayanların yüzde 95'i güzel.Ayır desem sana ayırabilirmisin çoğunu birbirinden..Ayıramazsın,aynı makyaj,benzer kıyafetler..Seksiliğin beslediği/ittirdiği güzellikler,hayır ben memnunum bu durumdan o ayrı konu..

Bu hatun gerçekten seksi..Genelde düşlediğimiz yataktır bizim.çıplak nasıl olur bu hatun filan diye.Ama scarlett için kafamda başka planlar var..Önce bir akşam yemeği,güzel bir şarap başbaşa konuşmalar filan,sonra klasik hayaller..
Şunun elbisesine bakarmısınız..Elinde bir şarap kadehiyle karşınızda size gülümsediğini hayal edebiliyormusunuz?

bu kıyafetin bir de sırtı var aman yarabbim..
dolce&gabbana imzalıymış..takdir ediyorum,saygı duyuyorum...




. Jennifer Hudson ..
83.oscar gecesinde kabul edelim bir meme sıkıntımız vardı..Zor durumdaydık,mağdurduk..Red carpet köyümün suları gibi aksa da bir türlü dekolte gelmez olmuştu..


Sağolsun Jenniferım bu eksikliği giderdi,bu büyük boşluğu göğüsleriyle doldurdu.Bu kadar kilo vermeseydi,eski hali ile büyük ihtimal göğüslerini o boşluğa sığdıramazdık.yani hatun çılgın kilo vermiş..Devamlı takip etmem,ilk gördüğümde tepkim "bunun yarısı nerde laan" oldu..

seksi mi?seksi aga..ama kaliteli bir seksilik değil bununkisi.Versace biraz apaçi stayla sanırım amerikan illerinde..




. Helena Bonham Carter ..
Köyün delisiiiii.İngiltere manyaa..Tim burton aşığı,alis düşmanı,kekeme kralın karısı.


Sen ne giyersen giy "koyarlar " amaann..güzellikmiş seksilikmiş kim takar kanka..



Yardımcı kadın oyuncu ödülünü lavuklar sana vermesin,salla..Akademi dediğin bir kaç yaşlı çapkın zaten.Sen kadıköy'ün gotiklerine,beyoğlunun bar gençlerine gel burda tarz ol.Benim gibi adamlar da uzaktan uzaktan baksın sana mutlu olsun..

Elbisen sana yakışmış.Colleen Atwood imzası varmış,ne ki o ki,bilmiyorum..Ha bide sana oscar vermeyen akademiye kafam girsin..






. Jennifer Lawrence ..
Ve hollywood tanrıçayı yarattı..Gecenin bence en güzeli,en taşı..Bu kadar seksi bir vucud bu kadar sevimli bir başı nasıl taşır üstünde..

Kırmızılara boğulduk izleyiciler olarak,bide kırmızı halı üstünde hepsi halıdan kopup gelmiş gibi..
Bu kırmızı kalabalığında sadece biri göze çarpıyordu sevgili jenniferım,canımıniçi..Calvin klein iyiki varsın dedirten bir elbise ile karşımıza çıktı..Her nekadar dekolte bölgesi tümden "sahil güvenlik" dizisini anımsatsa da,o elbisenin o taş gibi bedene cuk diye oturması benim hayvani dürtülerimi hafiften hafiften ortaya çıkardı..

Elbisenin olayı bence,kışkırtıcı olması..Seksi bir yüze kanımca sahip değil Jenniferim.Fakat öyle bir vucuda sahipmiş ki ben şaştım kaldım bilmezdim Jennifer'ın bu kadar seksi olduğunu oscarı izlemeden önce..

Genel olarak beğenildi bu elbise,Jennifer hakkında tek eleştiri aksesuar kullanmamasıydı.Ben katılmıyorum buna.Zira elbise sade,hatun sade,aksesuarla kalabalıklaştırmaya gerek yok."Baaak yapımcı kocam bana bunu aldı" demesi gereken bi durumda yok ortada..
Yormadan, sormadan seveceğim seni "sadem"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...