20 Mart 2011 Pazar

. Vahşileşmiş milletler "Birleşmiş Milletler" ..

Şu Libya meselesi..
An itibariyle nur topu gibi yeni bir küreselimsi savaşımız oldu hayırlı olsun..Neden küreselimsi diyorum,çünkü birleşmiş milletlerin ardına sığınıp savaşı başlatan İtalya,Fransa,dingiltere ve tabiki amerika saolsunlar bizim küremizin biricik sahipleri,en birincileri..

Tamam kabul ben de korkuyordum Kaddafi abinin özellikle Bingazi de daş üstünde daş baş üstünde baş bırakmamasından ama hani ateşkes ilan edilmişti..Kaddafi yırtındı,ben ateşkese uyuyorum problem yok kafalar rahat olsun dert etmeyin siz diye..Olmadı..Ateşkesi ya o bozdu (ki ben zannetmiyorum ilk ateşin kaddafi'den geldiğini) ya da bizim vahşileşmiş milletler..

Biz izledik ki bu filmi..Hani Amerikanın Irak işgali daha başlamadan..Powell Abd adına bir sunum yaptı:
Kitle imha silahlarını buldum dedi hani.Irak hemen açıklama yapmıştı:"Ülkemize Birleşmiş milletler silah denetçileri girebilir" diye..O silah denetçileri Irak'a gitmediler.Savaş başladı.Irak Amerika'nın siyasi kontrolü altına girdi..Uydu görüntüleri yalan çıktı.Irak'da sözü geçen silahlar hiç bulunamadı..BM Amerika'nın maşası oldu.Irak düştü.Felluce gibi onlarca yerde ne acılar yaşandı..
Kaddafi,devrik Irak hükümeti gibi ısrarla birleşmiş milletler temsilcilerini ülkesine çağırdı.Görevi bu olan temsilciler hayati tehlikemiz var diyerek görevlerini yerine getirmediler.Obama'nın dayatması ile uçuşa kapalı hava sahasını sebep göstererek vurmaya başladılar Libya'yı..Hayati tehlike bahanesi ile Libya'dan çekilen,Libya'ya gitmeyen temsilciler,belkide orada bulunsaydı dünyaya savaşın gereksiz olduğunu göstereceklerdi.Birçok hayat kurtulacaktı.belki..

Saddam da kaddafi de bu pis oyunun en iğrenç piyonları,taraf değilim..Sadece "daha mutlu bir dünya için" sloganını internet sitesine koyan "Birleşmiş milletler Türkiye"yi kendimce kınıyorum.Ülkemin bu oyunların içinde rol almasından korkuyorum.Zira biz aslında batıyoruz "hamdolsun"..Fişimizi 20-30 sene içinde çekecekler.film tekrar tekrar tekrarlanacak kanımca..


Boyunduruk altında bir Ortadoğu için
U.N.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...