18 Mart 2011 Cuma

. Sobe lan !! ..



işlevsel edit:

Kim Sana Bunu Yap Diyo

Kim Köşeleri Kap Diyo

Kim Büyük Adam Ol Diyo

Bu Fikir Manyağın Tekinin

http://www.yenisarkisozu.net/sarki-4171-Peyk_-Sobe_Sarki_Sozleri.html

Ağardı Rengi Sakalımın Saçımın

Artık Hayalim Yok

Niyee Gibi Andıran, Andıran

Ki Beni, Kandıran, Kandıran

Ki Beni Andıran, Andıran

Beni Andıran

Sarardı Rengi Eski Fotoğrafların

Hayatım Saklambaç, iyi Saklan

Ki Beni Yıldıran, Yıldıran

Ki Beni Kızdıran, Dıran

Saklandıran, Saklandıran

Beni Andıran Sobee

Andıran Sobeee

Kim Sana Bunu Yap Diyo, Sobe

Kim Köşeleri Kap Diyo, Sobe

Kim Büyük Adam Ol Diyo, Sobe Lan

Bu Fikir Manyağın Tekinin

Bu Fikir Manyağın Tekinin, Sobe

Bu Fikir Manyağın Tekinin, Sobe Lan

Ağardı Rengim, Ağardı Rengim

Ağardı Rengim, Ağardı Rengim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...