21 Mart 2011 Pazartesi

. Kim bu aşağılık kadınlar ? ..

Eski yeni kim varsa üstüne alınacak şimdi..
Alınsın ..

Halil Cibran "Her genç adam,ilk aşkını hatırlar,en derin hislerini değiştiren ve tüm acılarına rağmen onu böylesine mutlu eden bu tuhaf dönemi yeniden yaşamaya çalışır." der "Kırık Kanatlar"da..
Ben her ilişkimde yeniden yaşadım ilk aşkı.Sırrı mı ? . Tutku ..


Tutkuyla sevdim ben hepsini.Sevgim perakende olsa da tutkum toptandı.Hep vardı ilişkilerimin içinde,hatta o ilişkilerin de önünde;tutku..
Bazıları dayanamadılar.Korkuttum.Bazı zamanlarda tutkum sevgimden fazlaydı kabullenemediler.Gidemedilerde.Bir türlü bırakamadılar beni,yarım sürdü aşkım..Arada sırada tutkunun daha uzun sürdüğünü ve heyecanlı olduğunu çıtlattım,hiç anlamadılar..


"Ermiş" de üstat Cibran,"Aşkın kendini tamama erdirmekten başka tutkusu yoktur." buyurmuş.Bu yazıyı kendi tutkumu açıklayacağım gereksiz uzunluktan kurtarmış..

Şimdi eski yeni kim varsa üstüne alınacak..
Alınsın ..

Emre'nin bir tutkusu vardı,hepsi Emre'yi o tutkuyla tanıdı..O tutku sayesinde bütün o kadınlar hep ilk aşkımdı.Hepsinin sahiplenmeye hakkı vardır,alınsınlar..

Şimdi kafan karıştı sevgilim..
Emre yine moda girmiş birşeyler yazıyor diyorsun.Evet doğrudur.Senin bildiğin o "çıkmaz mod"dayım..Bir dönem yazdım ya sana,kağıtlar doldurdum,defterler bitirdim,mektuplar alıp mektuplar verdim,işte aynı yine,sen yanımda değilsin,ben sana birşeyler karalıyorum..


Yazmak yanımda değilken sana ulaşmak içindi.Hangi sokak,hangi şehir,hangi ülke,hatta hangi kıtadasın bilmiyorum,sadece seninle birlikte olmak için yazıyorum..

Kelimeler dönüyor kafamda meteforlar.Kalın dudaklarım istemsiz "ördekleşiyor".Nerde senin gözlerin.yok.Ördekleştiğimi bana belli edecek bakışlardan yoksunum..Bu aralar ördekleştim mi hiç bilmiyorum. Komik : )

Sen severdin istemsiz mimiklerimi,sevimli bulurdun gülerdin filan.Ben senin gözlerinin gülüşünü çok severdim.Ses tonun. hüznün, saçların, yürüyüşün, duruşun, karanlık korkun, Türkan şoraya benzemenden gıcık olman filan güzel şeylerdi sevimli ayrıntılardı ama hep ikinci planda kalacaklar.Bilirmisin bilmem yada umrunda olur mu bu kadar zamandan sonra;arabesk değil bu ben senin gözlerini hiç unutmadım/unutmayacağım..

Bilmen gereken birşey varsa sevgilim,o da şu;buralarda birileri aşk deyince aklıma sen geliyorsun.Adını anmadan başlayamıyorum konuşmaya..Aşkın anlamını bu kadar karşılamanın nedeni ilk aşkım oluşundan sanırım.Ben sevmeyi ilk kez/yeniden senden öğrendim..Aramıza belki bir belki çok kadın girse de sen benim ilk aşkımsın senden sonrası ise hep aşağılık kadınlar..


Kim bunlar sevgilim.Bizim aramızda ne işleri var.?.


Eski yeni kim varsa üstüne alınacak şimdi ..
Alınsın.

Kim bu aşağılık kadınlar sevgilim ? Bence biri de sensin..

Ve sevgilim zannediyormusun ilk kez sen "kahramanım" dedin bana..Bir hastane çıkışı,bir havalimanı uğurlaması,bir lise tiyatrosu provası hatta bir kız kavgası sonrası "kahraman" oldum ben..
Bir ilişki klişesi değildi bu,aşkın içini tutkuyla doldurmak gerekiyordu,aşkı tamamlamak büyük bir çoşku veriyordu bana.Öyle de oldu..
Kahraman oldum.. Herkese inandım.İlk söyleyene de son söyleyene de inandım,çoştum mutlu oldum.Tutkumun zaferiydi bu..Tadından yenmezdi..İlk aşkım bana "kahramanım" dedi.Ben hep inandım..
Hem sen benim ilk aşkımdın.Gerçekten.Sor ona o da biliyor,hep senden bahsediyorum ona.Senin gülüşünden,hüznünden bahsediyorum.Senin ne kadar değerli ve özel olduğunu hissettiriyorum ilk aşkıma.Onun gözlerine ince bir hüzün,ağır bir sitem doluyor.İlk aşkımı geçmişimin gölgesi,sen karartıyorsun.Sana tutkum bir mutluluğu daha sonlandırıyor..


Eski yeni kim varsa üstüne alınacak şimdi .. Alınsın ..
Kim bu aşağılık kadınlar sevgilim ? Bence biri sensin ...
Ve ben seni hala deli gibi seviyorum.
Aynı tutkuyla ..

.......................................................................................................................
Yanlış pusulamdan,Ramona'ya kadar bütün sevgililerime ithaf edilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...