22 Mart 2011 Salı

. Bir öptü,bir öptü,bir daha öptü ..


.. İlgili haber için tıkla ..
Şakamısınız oğlum siz ? Dünyada hiç mi magazinlik malzeme kalmadı.66 yaşındaki Emel Sayın'ı 61'lik Ahmet Özhan öpmüş de hatta bi daha öpmüş bir daha öpmüş.Korkunç değil mi sevgili okuyucu,bana mı öyle geliyor sadece..Bi de Ahmet Özhan'ın orgazmik bir fotosunu koymuşlar habere..

Adam evli beyler,iki de çocuğu var..Fotoğraf ortada.
Güldüm önce yarıldım bu ne lan diye.Sonra vicdan yaptım..
Emre'nin kamu vicdanı rahatsız sevgili "milliyet magazin"..

"Seksi pozları için tıkla" magazini zaten malca bişi.Yurdum erkeğinin birkaç seksi kadın görebildiği yer milliyet magazin olmamalı.Araştırın arkadaşlar yeni mecralar bulun,içimizdeki libidonun yaydığı sıcaklıkla nice buharlı trenleri yürütürüz.Kendinize güvenin lütfen.Bu adamlar da teyzelerin amcaların prim yaptığını düşünecek kadar ileri gitmesinler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...