19 Nisan 2010 Pazartesi

BEŞİKTAŞIN MAĞLUBİYETİ ÜSTÜNE..

Beşiktaşlı olunmaz beşiktaşlı doğulur..

bugün bu teoriyi kendimde kanıtladım okuyucu..

Şöyleki beşiktaş,kadıköyde fenerbahçe ye 1-0 yenilse de takımımla gurur duydum...
bu gururu takımımızın oyuncularına borçluyum..

neden mi...?
bir barça hayranı olarak,messi deki o tevazu,allaha bırakma tavrı özellikle dikkatimi çekmiştir..çok beğenirim..
dün gece bizim takımın oyuncularında işte bunu gördüm..

Fenerliler bırakınız çoşsunlar,bırakınız sevinsinler..
bir takım düşünün ki komik bilica,sorunlu belozoğlu,piskopat lugano gibi isimlerden oluşsun,ve siz bu takımla gurur duyuyorsunuz..yazık..

bunun yanında bugün üstlerine fenerbahçe forması geçiren sevgili fenerli arkadaşlarıma bir kıyak yapıyorum..
formayı çıkartıp bunu giyseniz günün sizler için önemini daha bir vurgularsınız..kalıcı bir anı,gerçek bir futbol çoşkusu olur.. fenerbahçe taraftar forması için tıkla.


bunun yanında barça maçıyla iddaa da kazandığım 5 liraya 12 lira kuponumu bozdurup,
10 lira halinde,akhisar bld ye galibiyet,derbiye alt şeklinde yatırmıştım,,
10 liraya 24 lira kazandım...

ısrarla takip ediniz bir sonraki kuponum bir önceki kuponun 20 lirasıyla olacak..heyecan tavan yapacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...