15 Nisan 2010 Perşembe

selam selam selam

naber naber naber ? ? ?

başlığa konu olan kişi kendini biliyor.

onore etmiş beni.. bkz.OKKALI YORUMLAR

-Ne demek- istiyorum kendisine -ne demek-...

insanların ciğerini bilmek demiyorum buna yakışıksız kaçar tahminimce

ama şöyle birşey var sevgili okur...
çocukluğunda eksik yada fazlası olanlar ayrılamıyor o şeker tadından..
ben de onlardan biriyim diye düşünüyorum..
ciğerlerime çektiğim hava bazen şeker kokuyor,
ağzımdaki tat sanki babanne çikolatası bazen (bkz.kokolin)
yürüyüşüm değişiyor o zamanlar,ayaklarım çarpıktı düşerdim küçükken
düşer gibi oluyor...

kristal bir kasede sunulurdu ya kokolinler misafirlere..
kendi kristal kasemizi sunmak için hayata
belkide bir çok benzerimizi çekiyoruz kendimize
3,5 çikolata sunulur mu misafirlere,doldurmak istiyoruz kaseyi

hey siz ağzı kokolin kokan çocuklar
hiç mi hissetmediniz bir yabancıda sizi çeken şeyi..
o mcdonalds kasiyeriyle konuşmak istemedin mi
seçip çıkarmadın mı anfideki kokolinleri,jelatinleriyle kaplı olsalarda
biraz fırsat aradığın olmadı mı,3 dakika daha konuşmak için
dem vurmaya neden başladın hemen hayattan 3 dakikalık tanışıklığına güvenerek onunla...

hayat bir misafirdir,eve gelen,,
babannelerimiz,nereye saklar kaseyi bilmem
işte ordan çıkartır sunar bizim çikolatalırımızı hayata
başka bir boyutta ve başka bir zamanda...

kristal kaseyi doldurmak adına,yeni insanlar çekmeli seni,
üstleri jelatin kaplı olsa da,onun o olduğunu bilmelisin...

sevgili dostlar..
(ki bu benim repliğim)
çıkarın jelatinlerinizi ikinizi de yirim..yirim sizi.. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...