7 Nisan 2010 Çarşamba

DOĞUMGÜNÜM

Okulu severdim....
Hayatım temsili bir yenilgi gösterisidir
Okulu seven çocuklara bıkkınlık getiren
Yağmurda yalnız kalır, seyircisi yoktur
Onun için yaşamak alelade bir lükstür.*
Ve bu lüks üzerinden puanlamalar sıkardı canımı..Sınavları severdim ilkokulda,öyle bir çocuktum işte ne bileyim,akıllı ve çalışkan..Ama katlanamadığım şeyler vardı işte 100 üzerinden 86 yüz üzerinden 75,duymak bile sıkardı içimi..

şimdi lüks üzerinden 22 yim,biliyorum,hiç bir zaman 100 ü göremeyeceğim,85 bile uzak bir ihtimal,hani derler ya hayat en iyi öğretmendir..daha notumuzu çok düşük tutturuyor hiçbir zaman tam başarılı olamayacağımız bir sınavda...

sevgili sevgili...
melonkolik girişler yakışmıyor sana...
neşeli gelişmeler benim borcum...

Dün dünyayı seyrettim yine,olanlar bitenler,konuşulanlar dinleyenler ve dinlermiş gibi yapanlar..
İstiklal caddesi kara bir dumanın içinde kalmış ufak bir şehir gibiydi.zaten nasıl çöker anlamam karanlık bu caddeye.uzatsan elini tutucak gibi olursun karanlığı..

sevgili sevgili...
şarkılar söylendi dün gece...
İçkiler içildi bir iki değil en az beş...

Uzun uzun havayı kokladım..metrelerce yükseklikten su damlaları atlıyordu,yere çarptıklarında paramparça oluyorlardı,bir koku,nasıl anlatsam yağmur kokusu değil sadece burnumu yalayıp duruyordu.konuşurken susturuyor,düşünürken aptallaştırıyor,yürürken durduruyor..

Sevgili sevgili...
Saçların açıkken fazla güzel..

Şarkı söyledim duydun mu ? doğumgünün kutlu olsun canım,kutlu olsun benim diğer yarım,yanındayım yerim senin yanın...

sevgili sevgili...
şarkılar söylendi sana dün gece duydun mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...