17 Nisan 2010 Cumartesi

Bu gece rüya sinemasında 2 film birden,başrolde ruhum..

insanların tansiyonu iner çıkar,otururlar kalkamazlar.başları döner vs.vs.

alıştığımız klişelerden bir buket ile başlayan kabusum..sevdiceğimin defalarca kusması ve mütemadiyen sert ve kesik kesik titremelerle yatağa düşmesi şeklinde devam ederken,işte ben hayatımın en korkunç kabuslarından birini görüyordum bu gece..

katıksız korku,hapislikten daha ağır çaresizlik ve sevginin acı veren hali..

aslında yaşadıklarımı anlatmam kadar kolay değil hissettiklerimi anlatmak..kabustan öte kabustan ziyade,şu gencliğinin bahar ayları daha tamamlanmamış 21 yıllık bendeniz,koskoca 7805 günü alsalar deseler
-korktun mu hiç.
-çok
-çok korktun mu ama köpekten korkmak gibi değil haaa....

evet korktum..5-6 kez oldu bu..
bu gece 5-6 dan biri idi işte..

sabahın 6 sında gördüğüm kabusu,şu anda saat 8buçuğu görürken klavyeme yazıyorum..
neden mi?
ötelemem lazım artık görüntüleri beynimden,silip atmam lazım bütün dosyaları,ama olmuyor yapamıyorum..kabus ilk darbesini birden vurmuş,artçı korkular ruhumu zangırdatmaya devam ediyor..

şaka gibi..
kabus devam ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...