9 Nisan 2010 Cuma

BUZBAĞ KIRMIZI


Sorun bakalım babalarınıza hala orada biryerlerde iseler..Buzbağ yı nasıl bilirdin diye...


çok çok eskilere götürmüyorum yazıyı aslında..

daha 2 sene öncesine kadar şarap,4 sene öncesine kadar içki tüketmeyen bendeniz şarap ile tanışmamın ardından bir şişenin içindekine aşık oldum..
BUZBAĞĞĞ
Elazığ dan boğazkere,Diyarbakırdan öküzgözü,iki üzümün muhteşem uyumu bu..
mideyi yakmayan bi asit,
karamelimsi damak ve biraz baharatlı tuzlu bir tat..

bunun yanında en önemlisi aslında fiyat-tat-kalite dengesi....
İşte bu yüzden tanıdıklarınıza artistik patinaj tavsiye edebileceğiniz bir şarap..

kayra sürüyor efendim piyasaya,ha babanıza kayra deriseniz tşak oğlanı olursunuz mazallah,çünkü tekel 1940 ların sonlarından itibaren onlarca yıl köpek öldüren olarak satıyor buzbağ markasını aynı üzümlerden çok çok ucuza...

neyse elimde kadehim başladım anlatmaya da,ben burdan kayra yöneticilerine seslenmek istiyordum bi aralar..(kafam yerinde alaturka oluyorum mütemadiyen)
hey siz oradakiler sayın yöneticiler dinleyin beniiiii

ben bu şaraba 2005 rekoltesinde aşık oldum sene daha 2007 o sıralar....
2008 oldu piyasaya bastınız 2006 ları güzeldi 2005 kadar olmasada mükemmeldi,
2009 geçti bir şekilde yenildi içildi filan falan..
2007 rekoltesini 2010 yılbaşında migrosta 12 liraya sattırdınız allah razı olsun..
fakat dostlarım bu 2008 ne ayak..ekşimsi bi tat,bi olmamışlık hissiyatı,soruyorum insanlara çok az insan muzdarip durumdan ama yolculuk nereye..buzbağ rezerv e mi bir eğilim var,bu mudur satış politikası...


rezerv olayıda ayrı bir hikaye...
yav sürdünüz piyasaya 2 sene önce..
15 sene yıllanır diyorsunuz tamam
,şişe tamam,
tat tamam,,
lakin isminde geçen rezerv kelimesine yakışmayan bi durum var ortada..
2 senedir bu şarap hala reyonlarda,
ben yıllandırmak için öğrenci halimle almışım 32 liraya,1buçuk sene geçti 2 lira pahalandı oldu 34
,benim şarap 1bucuk sene özenle yıllandı
lakin ben benimkine bakıyorum 2005,reyondakine bakıyorum 2005..
ne ayaksınız oğlum sizz
kaldırın artık şunları mutlu edin insanı,şarap bi değerlensin kendine güveni gelsin...


kızdım okuyucu kusura bakma emi,kendine iyi bak ama bol şarap iç kalbe faideli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...